معرفی ضد آفتاب بیزانس

در سال 1396 شرکت بازرگانی اسپادانا دارو مینا که مالک برند بیزانس می باشد اقدام به واردات مواد اولیه این محصول از فرانسه به ایران نموده است و بسته بندی نهایی ضد آفتاب های بیزانس در ایران انجام شده است .

 تفاوت منحصر به فرد ضد آفتاب های بیزانس تنوع رنگی بسیار عالی و همچنین پوشش فوق العاده بالای آن می باشد که با استقبال بسیار خوب مصرف کنندگان روبرو شد ما در اورجینال کالا فقط محصولات اورجینال و اصلی ارائه میدهیم .

ضد آفتاب های بیزانس امروزه توانسته‌اند، جای خود را در بین مردم ایران باز کنند. چرا که این ضد آفتاب ها بر خلاف دیگر ضد آفتاب های خارجی، متناسب با مردم آسیا طراحی شده و با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا نیز ساخته‌شده ‌اند. کرم ضد آفتاب بیزانس از پوست در برابر اشعه UVB و UVA محافظت می‌کند. در فهرست محصولات بیزانس انواع کرم‌های ضد آفتاب رنگی و یا آرایشی دیده می‌شود. بهتر است بدانید که این کرم‌ها نه ‌تنها کیفیت آرایشی و پوشانندگی بسیار بالایی دارند، بلکه به دلیل عاری بودن از روغن‌های سنگین و کومدوژنیک، بسیار سبک هستند.

 ضد آفتاب های برند بیزانس طیف رنگی بسیار کاملی برای انواع پوست‌ها ارائه می‌دهد. اورجینال کالا نماینده رسمی فروش محصولات بیزانس د رایران می باشد ،نکته مهم دیگر مات‌ کنندگی این کرم‌هاست که برخلاف خیلی از ضد آفتاب های دیگر پوست را براق نخواهد کرد. همچنین خاصیت ضد آب از دیگر نکات قابل توجه در این محصولات محسوب می‌شود.

ضد آفتاب های بیزانس در ابتدا در چهار طیف رنگی تولید شده است که البته در سری جدید این محصول رنگ شماره 40 حذف شده است .

بیزانس سری جدید

در سال 1402 شرکت اسپادانا دارو مینا تولید مجدد این محصول را با همان کیفیت و حتی بهتر با مواد اولیه فرانسوی و تحت لیسانس فرانسه آغاز کرده است .

با تجربیاتی که در تولید سری اول ضد آفتاب های بیزانس به دست آمد شرکت تولید کننده در سری جدید ضد آفتاب های بیزانس را در سه طیف رنگی تولید کرده بسیار مطلوب تر و کاملا با سلایق مصرف کنندگان مطابق می باشد .

رنگ های شماره  10 و 20 بیزانس دقیقا مطابق با شماره های 10 و 20 سابق می باشد  و کسانی که قبلا این رنگ ها را استفاده میکردند با خیال راحت میتوانند همچنان از این دو رنگ استفاده کنند اما رنگ شماره 30 کمی متفاورت تر از قبل می باشد و طیف آن بین رنگ شماره 30  و 40 سابق می باشد که مطابق میل بیشتر مصرف کنندگانی است که پوست سبزه دارند و بین رنگ 30 و 40 مردد بودند . 

ضد آفتاب های مخصوص پوست چرب
  1. ضد آفتاب بیزانس پوست چرب شماره 10 یا بژ روشن Light Beige 
  2. ضد آفتاب بیزانس پوست چرب شماره 20 یا بژ طبیعی Natural Beige
  3. ضد آفتاب بیزانس پوست چرب شماره 30 یا بژ طلایی Gold Beige

ضد آفتاب بیزانی پوست چرب

ضد آفتاب های مخصوص پوست خشک
  1. ضد آفتاب بیزانس پوست خشک شماره 10 یا  بژ روشن Light Beige 
  2. ضد آفتاب بیزانس پوست خشک شماره 20 یا بژ طبیعی Natural Beige
  3. ضد آفتاب بیزانس پوست خشک شماره 30 یا بژ طلایی Gold Beige

ضد آفتاب بیزانس پوست خشک

آبرسان بیزانس مخصوص پوست چرب و خشک

در سری جدید محصولات بیزانس لاین محصولات آبرسان نیز اضافه شده است که باتوجه به کیفیت بسیار بالای آن و مواد اولیه اورجینال و فرانسوی آن نیاز بیشتر مصرف کنندگان در کشور ایران را براورده می کند . 

آبرسان بیزانس پوست خشک و چربآبرسان های بیزانس حاوی هیالورونیک اسید می باشد و با آبرسانی ۲۴ ساعته و دارای خاصیت جوانساز و ضد پیری می باشد همچنین دارای بافت بسیار سبک و زود جذب می باشند همچنین  خاصیت آبرسانی عمیق و افزایش استحکام پوست از نقاط قوت آبرسان بیزانس می باشد